ПРИ ВИБОРІ СПОСОБУ ОПЛАТИ "НАЛОЖЕНИЙ ПЛАТЕЖ" - ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕДОПЛАТА 200 ГРН.!!!
Перелік товарів які не відправляються післяплатою, а відправляються після повної оплати:
Бризговики, магніти, профілю та ущільнювачі до нього, товари дешевші 500 грн.
На інші товари передбачено передплату від 150 грн до 300 грн.
+380983556996 продукция IHERB
+380505558265 Viber
+380735558265
+380505558562
+380672996900
Харків вул. Тюрінская 147 Мы на карте: ✅
Способы доставки
Всі відправки здійснюються щодня в 14:00-15:00.
- Самовивіз - Самовивіз можливий за адресою Україна, Харківська область, вул. Тюрінська, 147- тільки за попереднім замовленням і узгодженням з менеджером. Час видачі товару з 8:00 до 13:00 або за домовленістю з менеджером.
- Нова Пошта - Здійснюється щодня з 14.00 до 15.00. Можлива оплата замовлення: накладений платіж або переказ на карту ПриватБанку.
- Доставка кур'єром - доставка кур'єром по Україні здійснюється відповідно до тарифів обраної транспортної компанії. Доставка нашим оперативним кур'єром по Харкову - 200 грн.
Способи оплати
- Накладений платіж "Нова Пошта" - При відправці Товару післяплатою Продавець має право вимагати оплати от 10>#/strong### завдатку від вартості замовлення. Остаточною оплатою підлягає сума зменшена на величину завдатку, Накладений платіж доступний за умови - Замовлення від 500 грн.
- Оплата товару на картку ПриватБанку
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
- Миттєва розстрочка - ПриватБанк
- Готівкою - Тільки при самовивезення з магазину (Харків, Тюрінская 147)
! ! ! УВАГА ! ! !
Шановні Покупці (Замовники), наш магазин виконує відправку тільки нового, справного товару в цілісній заводській упаковці в усі регіони України улюбленими службами транспортних вантажоперевезень (наприклад: Нова Пошта). З огляду на дедалі частіших звернень Покупців (Замовників) про випадки заподіяння шкоди службами вантажоперевезень відправляється товару, переконливе прохання, перед отриманням товару на складі вантажоперевезення в Вашому місті уважно огляньте його на предмет наявності зовнішніх пошкоджень і цілісності заводської упаковки. Всі претензії про виявлені дефекти пред'являйте негайно при отриманні товару в присутності працівників складу служби вантажоперевезення. Після прийняття товару Покупцем (Замовником) на складі служби вантажоперевезення і підписання відповідного документа, Ми будемо вважати всі виявлені дефекти товару такими, які виникли з вини Покупця (Замовника) і НЕ будемо приймати претензії щодо якості товару. Усунення таких дефектів буде здійснюватися тільки за рахунок Покупця (Замовника).